سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

این مسأله به دو بعد شخصیت خانمها یعنی حساس بودن و میل زیاد به خودنمایی در آنان باز می گردد. 

محیط استادیوم و زمین بازی اغلب آلوده به فحاشی و سروصداهای نامتعارف است، که این با روحیه حساس خانمها سازگار نیست و در شأن یک خانم نیست که فحش های رکیک نسبت به دیگری و یا نسبت به خود را بشنود، که خود حضور خانمها برخی آقایان را در این مورد تحریک هم خواهد کرد.

حال فکر کنید یک خانم مسلمان می خواهد تیم مورد علاقه اش را آن هم بی هیچ غرضی(خودنمایی و...) تشویق کند، او باید تمام متانت و وقار یک بانو را کنار گذارده و عربده بکشد. و یا اگر بخواهد در مقابل فحاشی برخی آقایان نسبت به خود یا تیم اش عکس العمل نشان دهد،چه شود...

وامصیبتاه اگر کار خانم ها با یکدیگر یا با آقایان به گیس وگیس کشی و کتک کاری بکشد،فضا هم هیجانی، حال بعضی آقایان هم برای ناموسشان غیرتی بشوند، آنچه می ماند کلی مجروح و مصدوم و حرمت شکنی خانومهاست.

حالا جنبه ی دیگر شخصیت خانمها یعنی خودنمایی که در ذات آنهاست. صدماشاءالله به خاطر زحمات بی دریغ !!!!مسئولین فرهنگی در اشاعه ی فرهنگ اسلامی(بخوانید فرهنگ برهنگی) استادیوم و زمین بازی فرش قرمزی می شود برای هنرنمایی اندام و زیبایی بانوان و ویترین مارک لوازم آرایش. چه ربایش عظیمی خواهد بود از گوی های سبقت که خانمها از هم می ربایند. همچنان که تجربه ثابت کرده است. پس سری را که درد نمی کند دستمال نمی بندند.

متأسفم برای برخی خانمهای محترم مسلمان وبا جنبه، اما خواهران من آتش که می آید تر و خشک را با هم می سوزاند. در سایه سار بعضی کارهای مبتذل زنان و بازیگران تماشاچی شما هم محروم می شوید.

توصیه می کنم مثل یک خانم، بنشینید خانه و بی هیچ دردسری مسابقه ی تیم مورد علاقه خو را ببینید،در بین ست ها ونیمه ها استراحت کنید و خوراکی بخورید.

 



[ یادداشت ثابت - دوشنبه 93/4/3 ] [ 6:56 عصر ] [ آتشفشان نسبتاًخاموش ]

نظر