سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

خدا ما داریم به کجا می ریم. یکی کودتا می کنه و انتخابات فرمایشی برگزار می کنه، دولت ما بدوبدو تبریک می گه و نماینده می فرسته. اون وقت یه دولت اسلامی بعد کلی مقاومت وبا خون دل خوردن قانونی انتخابات برگزار می کنه با آماربالای شرکت کننده ، فرد پیروز با تعداد رأی بیش از 80 درصد اون وقت دولت ما بعد4روز یادش میاد که تبریک نگفته. نکنه ما حسودی می کنیم که آمار شرکت کننده ها وتعداد آرای بشار اسد از رئیس دولت ما بیش تره!!!!

من موندم اسلام که تنها ملعبه ی دست بعضی ها در ایرانه، اصلا سیاست مداران (بخوانیدسیاست مدارنماها) ایرانی می دانند سیاست وتدبیر یعنی چه؟!منافع ملی یعنی چه؟! پدرآمرزیده ها سوریه سالها ست خط مقدم جبهه ی اسلامه. ضعف نشون دادن ما به اون ها ضربه می زنه واین متقابله. این همه عقب نشینی در ایران در مواجهه با طرف های غربی کاتالیزور واکنش های اسلام زدایی از طرف غربه.

چرا از وقتی این دولت آمده تو ایران حملات برضد اسلام و مظاهر اون بیشتره. تو روزنامه ها وبقیه رسانه ها به قرآن ، ائمه ،احکام اسلام و افراد شناخته شده ی فعال در حوزه ی اسلام توهین میشه؟ چرا ما این همه مقابل غرب وآمریکا ضعف نشون می دیم مگه تا حالا که پیشرفت کردیم اونا کمکمون کردن که حالا می خوایم از اونا کمک بگیریم.

به وضوح میشه دید برای تضعیف اسلام وغرور و اعتماد به نفس ایرانی ها برنامه ریزی شده.  اگه خود انگلیسی ها قرار بود تو ایران خراب کاری کنند این همه تمیز کار نمی کردند هم چنانچه که قبلا بودن ونتونستن کاری بکنن. هرعیب که در ایران ماست از نوع مسلمانی ماست. اسلام رو اون جوری که خودمون می خوایم متوجه شده وعمل می کنیم ،هر چند الان بویی از اسلام هم در دولت نیست.آقایان به عمل کار برآید به سخن دوانی وپرانی و...نیست.

 

 

چند وقت است شاهنامه نخوانده ایم؟! رستم را جز برادرش نکشت.



[ یادداشت ثابت - سه شنبه 93/3/21 ] [ 10:52 عصر ] [ آتشفشان نسبتاًخاموش ]

نظر